记一点句子,写的时候觉得挺适合赤火:)
私心tag。

They envied me for my kingdom .
〈他们艳羡我拥有的王国〉

They declared war against my empire .
〈他们向我的帝国宣战〉

They took pains to accomplish a murder .
〈他们竭尽全力策划一场谋杀〉

They had the strongest desire to witness my death .
〈他们无限渴望目睹我的死亡〉

I know it's a tough task , l know the source of our tension .
〈我明白那很困难,我清楚我们之间紧张氛围的根源〉

I laugh at their foolish , l tease my ridiculous life .
〈我嘲笑他们的愚不可及,我讥讽自己的荒唐人生〉

I predict their future , I watch my disappearance .
〈我预言他们的未来,我见证自己的消亡〉

Everyone saw I was being hanged .
〈人们终于欣赏到了我被绞死时的痛苦模样〉

评论
热度 ( 29 )
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 莫莫莫子若 | Powered by LOFTER